reklama

Minimálna mzda hore, životná úroveň dole

Opäť nám naši vládnuci spoluobčania zvýšili minimálnu mzdu. Ale je to na niečo dobré? Majú z toho osoch všetci, či je to len forma propagácie politikov a zalepenie oči neprajníkom?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pre všetkých ??

Som obyčajný človek. Chodim do prace a zarábam. Teda mohlo by byť aj lepšie. Ked počujem, že sa zvyšuje minimálna mzda na chvíľu ma to poteší. A v zápätí ma zamrazí, veď mňa sa to netýka!! Áno je to tak. Ked sa zvyšuje minimálna mzda, realne sa zvýši len tym čo zarábajú minimum. Teda ak s nimi zamestnávateľ nevydrbe a nedá im nejakú dohodu a su v keli. Ostatný ľudia ktorí zarábajú len o trošku viac nedostanú nič. Napriklad ja. Posledne dva roky sa zvyšuje minimálka. Ale môj plat je dva roky bez zmeny. Lebo nezarábam minimálnu mzdu. Môj zamestnávateľ nemá záujem zvýšiť moj plat a ja stým nemôžem nič urobiť. No môžem odísť ale to by nič neriešilo. Nerobim v štátnom podniku takže ani štrajkovať nemôžem. Takže zvyšovanie minimalnej mzdy je len politická reklama. Hlavne ak sa neznížia odvody a ľudia su v podstate na tom istom len štát zarobí na nich viac. Hlavne že máme priemerný zárobok cez tisíc eur, ale ten priemer dosahuje len minimum ľudí. Takže milí Náš Štát na čele s vládnucou triedou, kedy sa buďe mať pracujúca trieda lepšie?

Na záver tejto krátkej úvahy by som rád povedal , že ľudia majú právo žiť slušne. Ale ak ich výdavky stále stúpajú a plat stagnuje, tak je niekde problém. A ak ľudí vo vláde nezaujíma z čoho občania žijú a koľko zarábajú tak je niekde chyba.

Peter Szép

Peter Szép

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Muž,otec, občan,zamestnanec. Mám svoje názory, myšlienky a chcem ich občas pustiť von. Lebo občas to treba Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu